Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid geldt voor 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

U heeft het recht om een bestelling binnen veertien dagen na de dag waarop u de producten heeft ontvangen te annuleren, met inachtneming van de volgende uitzonderingen:

  • Producten op maat: Producten die op maat gemaakt of gepersonaliseerd zijn volgens uw specificaties, komen niet in aanmerking voor retournering. Eenmaal bevestigde bestellingen voor producten op maat kunnen niet worden geannuleerd of geretourneerd.
  • Voedsel- en drankproducten: Vanwege het bederfelijke karakter en specifieke datumvereisten van voedsel- en drankproducten kunnen deze artikelen na aankoop niet worden geretourneerd.

Als u andere in aanmerking komende producten wilt retourneren, moet u ons binnen de vastgestelde periode van veertien dagen op de hoogte stellen. De kosten voor het terugsturen van producten zijn voor rekening van de klant. Producten moeten in hun originele staat worden geretourneerd en we behouden ons het recht voor om retourzendingen die niet aan onze eisen voldoen te weigeren.

Om een retourzending te starten, volgt u de instructies in onze retourbeleidsectie op het platform of neemt u contact op met onze klantenservice voor assistentie. Het niet naleven van ons retourbeleid en richtlijnen kan leiden tot vertraging of weigering van uw terugbetaling.

Dit beleid kan worden gewijzigd en we raden u aan het regelmatig te controleren om op de hoogte te blijven van eventuele updates of wijzigingen.

Terugbetalingen

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We stellen u ook op de hoogte van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een krediet toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

Neem daarna contact op met uw bank. Er gaat vaak enige verwerkingstijd vooraf aan het boeken van een terugbetaling.

Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft uw terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

Sale-artikelen

Alleen reguliere geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Sale-artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Omruilingen

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail.

Verzendkosten voor retourzendingen

Om uw product te retourneren, moet u het verzenden naar een door ons opgegeven adres. We gebruiken magazijnen in de VS en de EU.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending afgetrokken van uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.